Factory visitor Experience
Obiščite Triumphov dom in spoznajte celotno legendarno zgodbo. Triumph Factory Visitor Experience se nahaja v Hinckleyju in ponuja neverjeten vpogled v najbolj kultnega britanskega proizvajalca motociklov.
factory tours
England, Hinckley
Naši ogledi tovarne trajajo 90 minut in stanejo 28 funtov na osebo.
Rezervacije lahko opravite prek spleta s kreditno ali debetno kartico. Imetniki bonov pokličite na telefonsko številko 01455 453088.
Ogledi tovarne so možni od srede do nedelje ob 10.00, 11.00, 13.00 in 13.30.
RAZSTAVA
Razstava Triumph, ki se redno posodablja in odraža nenehni razvoj te velike britanske blagovne znamke, je odličen cilj za vožnjo in je na voljo za brezplačen ogled.
ODKRIJTE VEČ1902 CAFÉ
Na razstavi Triumph Factory Visitor Experience se nahaja tudi naša kavarna 1902, kjer se lahko med obiskom sprostite in uživate v kavi in osvežilnih pijačah v barskem slogu.
ODKRIJTE VEČEVENTS
Skozi vse leto v tovarni potekajo različni dogodki, od motorističnih večerov do srečanj.
ODKRIJTE VEČFACTORY TOURS
Na 90-minutnem skupinskem ogledu tovarne si oglejte zakulisje. Ali pa rezervirajte zasebni paket "Full Works" za popolno doživetje.
ODKRIJTE VEČTRGOVINA
V naši trgovini s spominki je na voljo vedno nova ponudba oblačil blagovne znamke Triumph ter daril in spominkov za spomin na obisk.
ODKRIJTE VEČINFORMACIJE ZA OBISKOVALCE
Vse, kar morate vedeti, da boste obisk kar najbolje izkoristili.
ODKRIJTE VEČThe Moments That Define Triumph
- 1900 - 1939
- 1940 - 1959
- 1960 - 1989
- 1990 - 2009
- 2010 - 2020
Ustanovitev industrije
1900 - 1939
Genij
1940 - 1959
Dirkaški uspehi
1960 - 1989
VRNITEV
1990 - 2009
DRZNA PRIHODNOST
2010 - 2020
1900 - 1939
1900 - 1939
1902: PRVA ZMAGA
Izdelan je prvi Triumph, pozneje znan kot št. 1. Zasnoval ga je inženir Mauritz Schulte, opremljen pa je z motorjem Minerva belgijske izdelave z močjo 2,2 KM.
1900 - 1939
1900 - 1939
1907: PROIZVODNJA KOLES DOSEŽE 1.000 ENOT
Ko letna proizvodnja motornih koles doseže 1.000 enot in Triumph predstavi nov 450-kubični motor z močjo 3,5 KM, se tovarna preseli v večje prostore na ulici Priory Street v Coventryju.
1900 - 1939
1900 - 1939
1908: TRIUMF ZMAGA V TEKMOVANJU TT
Po drugem mestu na prvi dirki Isle of Man TT leta 1907 Jack Marshall s Triumphom zmaga na dirki z enovaljnikom in doseže povprečno hitrost 64 km/h.
1900 - 1939
1900 - 1939
1915: PRVO MOTORNO KOLO TRIUMPH TYPE H 'TRUSTY'
Triumph začne zavezniškim silam v Veliki vojni dobavljati svoja 499-kubična motorna kolesa tipa H "Trusty". Do leta 1918 je bilo v vojaški uporabi 30.000 zračno hlajenih enovaljnih koles.
1900 - 1939
1900 - 1939
1927: TOVARNA V COVENTRYU
Triumphova tovarna v Coventryju, ki zdaj meri 46.500 kvadratnih metrov in zaposluje več kot 3.000 ljudi, dosega letno proizvodnjo 30.000 enot.
1900 - 1939
1900 - 1939
1936: EDWARD TURNER
Triumphova podjetja za izdelavo avtomobilov in motociklov se razdelijo, slednjega kupi Jack Sangster. Takoj zaposli Edwarda Turnerja kot glavnega oblikovalca.
1900 - 1939
1900 - 1939
1937: PREDSTAVLJEN SPEED TWIN
Turner predstavi 498-kubični Speed Twin, ki doseže več kot 150 km/h. Ta motor, ki ga številni štejejo za najbolj prepoznaven britanski motocikel, bo zaznamoval Triumph za več kot 40 let.
1940 - 1959
1940 - 1959
1942: NOVA TOVARNA V MESTU MERIDEN
Začetek proizvodnje v novi tovarni Meriden. V tem obdobju je bilo vojski prodanih več kot 50.000 motornih koles.
1940 - 1959
1940 - 1959
1946: TIGER 100, SPEED TWIN IN 3T
Podjetje se osredotoča na tri modele: Tiger 100 (s katerim je Ernie Lyons leta 1946 dosegel prvo zmago na dirki Manx Grand Prix), kultni Speed Twin in manjši potovalni 349-kubični model 3T.
1940 - 1959
1940 - 1959
1953: DIVJI JEZDEC
Marlon Brando je vozil 650-kubični motor Thunderbird 6T iz leta 1950 v filmu The Wild One (Divji).
1940 - 1959
1940 - 1959
1955: 310 KM/H
Johnny Allen začne neverjetno 15-letno obdobje uspehov za Triumph, ko na slani ravnici Bonneville doseže hitrost 310 km/h. Vozi "Hudičevo puščico", streamliner, ki ga je zgradila trojica teksaških navdušencev in ga poganja uglašen 650-kubični motor Thunderbird.
1940 - 1959
1940 - 1959
1959: T120 BONNEVILLE 650
Predstavljen je model T120 Bonneville 650. Model Bonneville, poimenovan po znamenitih solnih ravnicah, bo postal najbolje prodajani britanski dvovaljnik vseh časov.
1960 - 1989
1960 - 1989
1963: VELIKI POBEG
Bud Ekins in Steve McQueen v klasičnem filmu o 2. svetovni vojni iz leta 1963 Veliki pobeg (The Great Escape) vozita, preskakujeta in razbijeta TR6 650 Trophy iz leta 1962.
1960 - 1989
1960 - 1989
1966: 394 KM/H!
Buddy Elmore s 500-kubičnim Tigrom zmaga na verjetno najslavnejši dirki Daytona 200 vseh časov - startal je z zadnjega mesta. Gyronaut X-1 streamliner na tednu hitrosti v Bonnevillu z dvema Triumphovima 650-kubičnima motorjema doseže svetovni hitrostni rekord 394 km/h.
1960 - 1989
1960 - 1989
1967: DIRKAŠKI USPEH
Gary Nixon z zmago na dirki Daytona 200 z dirkalnikom Tiger 100 ponovi Elmorov dosežek iz leta 1966, John Hartle pa pomaga Triumphu do novih uspehov na dirki TT na otoku Man. Evel Knievel je z modelom Bonneville T120 TT Special slavno preskočil fontane v Cezarjevi palači v Las Vegasu.
1960 - 1989
1960 - 1989
1968: 750cc TRIPLE
Svet je prvič okusil 750-kubični motor Triple, saj revolucionarni motor poganja modela Triumph Trident in BSA Rocket 3.
1960 - 1989
1960 - 1989
1969: Prvi krog TT s hitrostjo 160 KM/H
Malcolm Uphill zmaga na dirki Production TT z modelom Bonneville in prvič v zgodovini s serijskim motociklom prevozi krog s hitrostjo več kot 160 km/h.
Vir slike: Mortonsov arhiv
1960 - 1989
1960 - 1989
1970: PONOVNA ZMAGA UPHILLA
Uphill ponovno zmaga na dirki Production TT, tokrat z uglašenim trivaljnim 750-kubičnim motorjem Trident. V tovarni se začne proizvodnja prilagojenega modela T120.
1960 - 1989
1960 - 1989
1975: ZADRUGA MERIDEN
Kljub peti zaporedni zmagi 750-kubičnega Tridenta, znanega kot Slippery Sam, na dirki TT in ustanovitvi delavske zadruge Meriden se proizvodnja modela Triumph Trident konča.
Vir slike: FoTToFinders
1960 - 1989
1960 - 1989
1987: STROGO ZAUPNO
Razvoj se nadaljuje v strogi tajnosti, prvi novi Triumphov motor - 1200-kubični štirivaljnik - pa deluje na preskusni napravi v novem obratu v Hinckleyju.
Vrnitev
Vrnitev
Vrnitev
Triumph se na sejmu v Kölnu vrača z odmevno predstavitvijo trivaljnikov Trident s prostornino 750 in 900 kubičnih centimetrov, potovalnih trivaljnikov Trophy s prostornino 900 in 1200 kubičnih centimetrov ter športnih trivaljnikov Daytona s prostornino 750 in 1000 kubičnih centimetrov.
1990 - 2009
1990 - 2009
1996: DAYTONA T595
Model Daytona T595 se je pojavil na trgu in zaradi svojega osupljivega videza pritegnil dolge sezname vlagateljev. V Hinckleyju je bilo izdelano 50.000 motorno kolo.
1990 - 2009
1990 - 2009
1994: SPEED TRIPLE IN TIGER 900
Triumph se z modelom Tiger 900 pridruži pustolovskemu segmentu, svojo dirkaško dediščino pa oživi z izjemnim modelom Speed Triple s prostornino 885 kubičnih centimetrov, ki tekmuje v seriji dirk Speed Triple Challenge v Donington Parku. Na drugi strani Atlantika je ustanovljena družba Triumph Motorcycles America.
1990 - 2009
1990 - 2009
2000: BONNEVILLE SE VRAČA
Desetletje po Triumphovem ponovnem rojstvu se ikonični Bonneville vrača v Triumphovo ponudbo in s svojim klasičnim slogom, odličnim upravljanjem in funkcionalnostjo privablja tako tradicionaliste kot mlajše voznike.
1990 - 2009
1990 - 2009
2002: 100 LET
Glavni montažni obrat tovarne 1 zajame obsežen požar. Odpre se tovarna 3, Triumphov prvi obrat na Tajskem, ki začne izdelovati sestavne dele. Predstavljeno je štirivaljno superšportno kolo Daytona 600.
1990 - 2009
1990 - 2009
2003: DIRKAŠKI USPEH
Bruce Anstey zmaga na dirki Junior 600 z dirkalnikom Valmoto Daytona 600, s čimer Triumph prvič po 27 letih zmaga na dirki TT.
1990 - 2009
1990 - 2009
2006: DAYTONA 675
Začne se proizvodnja povsem novega modela Daytona s prostornino 675 kubičnih centimetrov in trivaljnim motorjem Triple, ki bo osvojil številne nagrade za superšportne motocikle.
1990 - 2009
1990 - 2009
2007: STREET TRIPLE
Street Triple se pojavi na sceni, saj ponuja opojno mešanico sloga in zabave modela Speed Triple ter zmogljivosti in vodljivosti modela Daytona 675. Na Tajskem se odpre tovarna 5.
1990 - 2009
1990 - 2009
2008: BRITANSKI SUPERŠPORTNI PRVAKI
Glen Richards je z dirkalnikom Triumph Daytona 675, ki ga je vozil v okviru MAP Embassy, osvojil naslov britanskega superšportnega prvaka, s čimer je Triumph prvič v Hinckleyjevi dobi osvojil britansko prvenstvo.
1990 - 2009
1990 - 2009
2009: STREET TRIPLE R
Triumph prvič vstopa v segment "R" s predstavitvijo modela Street Triple R. Zavore in vzmetenje z višjimi specifikacijami dvigujejo vodilni paket v razredu na novo raven.
2010 - 2020
2010 - 2020
2010: KRIŽARKA LETA
Na trg pride prvo motorno kolo Triumph Hinckley s pogonom na jermen, vzporedni dvovaljnik Thunderbird s prostornino 1600 kubičnih centimetrov. Motorno kolo je navdušilo ameriško revijo Cycle World do te mere, da ga je izbrala za "križarko leta".
2010 - 2020
2010 - 2020
2012: 110 LET
Triumph v slogu praznuje 110-letnico in odpira vrata v Braziliji, saj letna prodaja prvič doseže 50.000 motociklov po vsem svetu. Predstavljena sta povsem nova modela Tiger Explorer in Trophy s prostornino 1215 kubičnih centimetrov, prav tako pa sta predstavljeni pomembni posodobitvi modelov Street Triple in Daytona.
2010 - 2020
2010 - 2020
2014: VRNITEV NA NAJVIŠJO STOPNIČKO
Gary Johnson je na otoku Man dosegel razburljivo zmago na dirki Supersport TT, Billy McConnell pa je osvojil naslov britanskega prvaka v kategoriji Supersport - oba na dirkalniku Smiths Triumph Daytona 675R. V ZDA Danny Eslick z dirkalnikom Daytona 675R zmaga na prestižni dirki Daytona 200, s čimer Triumph prvič po 47 letih osvoji to dirko.
2010 - 2020
2010 - 2020
2015: NOVA LEGENDA JE ROJENA
Poleg predstavitve povsem novega modela Speed Triple in vrhunskega transkontinentalnega pustolovskega motocikla Tiger Explorer je Triumph predstavil tudi povsem novo družino modelov Bonneville za 21. stoletje: 900-kubični model Street Twin, 1200-kubični Bonneville T120 in T120 Black ter povsem nova 1200-kubična Thruxton in Thruxton R.
2010 - 2020
2010 - 2020
2016: BRUTALNA LEPOTA
Novi Bonneville Bobber je bil predstavljen z vznemirljivim večerom dirkanja z drag race in glasbo v živo ter je bil brezhibno pristen, ročno izdelan po meri, inženirsko inovativen ter z vožnjo in zvokom hot roda. Skupaj z novimi modeli Street Cup, Street Scrambler, Bonneville T100 in T100 Black je naša ikonična serija Modern Classics na povsem novi ravni.
2010 - 2020
2010 - 2020
2017: 765-kubični motor
Triumph je predstavil serijo Street Triple, ki je spremenila pravila igre in prejela številne nagrade, s povsem novim 765-kubičnim motorjem ter napovedal novo partnerstvo z družbo Dorna, ki bo od sezone 2019 dalje ekskluzivno dobavljala dirkaško nastavljen motor na tej osnovi za svetovno prvenstvo Moto2™.
2010 - 2020
2010 - 2020
2018: VRNITEV DVEH LEGEND
Z razkritjem povsem novega modela Speed Twin in modela Scrambler 1200, ki opredeljuje kategorijo, se v Triumphovo linijo vračata dve kultni imeni, ki prinašata v razred prelomno raven specifikacij in zmogljivosti.
2010 - 2020
2010 - 2020
2019: PODIRANJE REKORDOV
Triumph se vrača na najvišjo raven dirkanja kot uradni dobavitelj motorjev za svetovno prvenstvo FIM Moto2™ z dirkaško nastavljeno različico priznanega modela Street Triple 765 ccm, ki je dosegel neverjetnih 16 rekordov kroga, prvo najvišjo hitrost 300 km/h in Alexu Marquezu prinesel zgodovinsko prvo zmago v prvenstvu s "Triumphovim motorjem".
2010 - 2020
2010 - 2020
2020: PREDNOST TRIVALJNIKA
Trident 660 se je pridružil Triumphovi nagrajeni liniji Roadster in predstavil povsem novo dimenzijo zabave, značaja in sloga. Trident 660 je z zmogljivim trivaljnim motorjem, vodilno tehnologijo v razredu, okretnim upravljanjem in nizkimi stroški lastništva popolna kombinacija za novo generacijo voznikov, ki vstopajo v Triumphov svet.